czwartek, 31 lipca 2014

:)

W końcu odważyłam się tu wejść :). Moja niedyspozycja czasowa była spowodowana tym, że dostałam pracę jako nauczyciel. Z początku bardzo się bałam i byłam pełna wszelakich obaw, ale jak przyszło zakończenie roku to polały się łzy. Bardzo się z dzieciaczkami zżyłam i z całym gronem pedagogicznym również-trafiłam na same świetne Babeczki :)-szkoła marzenie. Oby po wakacjach udało się tam wrócić....
Teraz wracam do rękodzieła :) tego to dopiero mi brakowało. W wolnych chwilach coś tam jednak lepiłam więc będę pokazywać sukcesywnie :) póki co, nic nadzwyczajnego-same proste rzeczy, ale nareszcie mam czas, aby to zmienić :).
Sukcesywnie będę też odrabiać straty na Waszych blogach -tak mi wstyd.
Zacznę więc od tego, czego ostatnio baaaardzo dużo zrobiłam-kto podgląda na Facebooku ten już widział :).








 Miłego dnia :)

17 komentarzy:

  1. Czekałam długo, ale było warto!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kwiatuszki. Kończę właśnie "kwiatowy" projekt i przy Twoim wygląda marnie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat są bardzo proste-naprawdę. Na pewno stworzysz coś super! :)

      Usuń
  3. Przepiękne naszyjniki. :D Każda wersja kolorystyczna wygląda bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To gratuluję dobrej pracy! :) Najważniejsze, aby robić w życiu to, co się lubi. A wisiorki śliczne :) Nie było Cię tutaj ładne parę miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo dłuuuugo faktycznie mnie nie było :( i aż się bałam co to będzie jak coś wrzucę-czy jeszcze ktoś tu zagląda :)

      Usuń
    2. Ostatnio zastanawiałam się właśnie dlaczego Cię nie ma :) Więc, jak tylko zobaczyłam, że jesteś, to nie mogłam nie zajrzeć :D

      Usuń
    3. he he -dla mnie to też był szok :D

      Usuń
  5. Uwielbiam odcień niebieskiego z trzeciego wisiorka, pierwszy również trafia w mój gust, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię niebieskości :) dziękuję za miłe słowo :)

      Usuń
  6. Ach, jakie te drobniutkie kwiatuszki śliczne:) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Pozdrawiam również cieplutko <3

      Usuń
  7. Ojej jakie genialne naszyjniki! A zwłaszcza ten pierwszy, jest najlepszy ^^

    OdpowiedzUsuń