niedziela, 6 kwietnia 2014

Puk Puk....

Jest tu kto...?):)
Tak wiem-niesamowicie dałam ciała z blogowaniem, z "tworzeniem" czegokolwiek niestety też, więc może chociaż kilka słów, żeby nie było, że autorka bloga zaginęła jak boeing 777 :).
Bardzo za Wami wszystkimi tęsknię :)!
Od jakiegoś czasu mam pracę która pochłania cały mój wolny czas, dlatego od tak dawna nic nie powstało :(. Modelina i wszelkie inne akcesoria musiały się przywitać z szafą w której pewnie jeszcze jakiś czas poleżą..
Na pewno nie jest tak, że z rękodzieła rezygnuję, bardzo mi tego brakuje, więc chyba muszę zacząć tak gospodarować czasem, aby go też na jakieś skromne ulepki wystarczyło ;) - będę się starać, żebyście o mnie już całkowicie nie zapomnieli :).

A cha obiecałam coś pewnej osobie, więc słowa dotrzymuję-zapraszam Was na blog bardzo uzdolnionego Wojtka, który chyba troszkę za mało w siebie wierzy :) : http://clayman76.blogspot.com/

A ja pozdrawiam i życzę dobrej nocki.
Buziaki dla Wszystkich :*

20 komentarzy:

  1. Ja pamiętam i czekam na Twój powrót! Z utęsknieniem! Bardzo dużo pracuję, ale muszę tak gospodarować czasem, by coś stworzyć, bo bez tego nie ma dla mnie tygodnia! Jest to kosztem mojego czasu wolnego, ale to przecież hobby. Jak to odstawiłaś, to naprawdę trudno będzie wrócić i znaleźć w sobie ochotę na tworzenie.
    A co do Wojtka, to naprawdę jest bardzo zdolny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ochotę to ja mam wielką, tylko ciężko mi się przyzwyczaić do takiego nawału pracy jaki mnie ostatnio przygniótł. Nie mam czasu dla siebie -śpię po 4 godziny więc do tej pory nie miałam kompletnie czasu na hobby niestety :(. Ale teraz jest już coraz lepiej -powiem więcej-coś już ulepiłam dzisiaj :). Pamiętam też calutki czas o naszej niedoszłej wymiance i jak tylko znów będę mieć więcej czasu (za miesiąc lub góra dwa) to się do Ciebie moja droga w tej sprawie odezwę :).

      Usuń
    2. Co do wymianki, to będę czekać! Trzymaj się!

      Usuń
  2. Oj byłam już u Wojtka! Jestem oczarowana jego pracami tak jak Twoimi.

    OdpowiedzUsuń
  3. A myślałam o Tobie wczoraj jak porządkowałam obserwowane blogi i stwierdziłam, że pewnie jeszcze coś się tu pojawi i na razie zostawię Cię na liście i bum! Chyba jednak mam tą intuicję :) Trzymam kciuki, żebyś znalazła trochę czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) sama się przeraziłam jak weszłam na swój blog, że tyle mnie tu nie było-to absolutnie niedopuszczalne :)!

      Usuń
  4. Oj bardzo tęsknimy! I czekamy na Twój wielki powrót :)
    Mocno trzymam za Ciebie kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na powrót niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również czekam na powrót :). Ostatnio myślałam o Tobie, gdzie Ty się podziewasz :). Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie tak się zastanawiałam, gdzie przepadłaś :) Na pewno jakoś się zorganizujesz w końcu. Taka kobieca natura :)
    A u tego Wojtka też już byłam, ciekawe, ciekawe rzeczy robi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tworzysz wspaniałe rzeczy zazdroszczę talentu i czekam na kolejnego posta, rozumiem jak to jest z brakiem czasu ja też ostatnio muszę nim umiejętnie zarządzać by móc coś jeszcze stworzyć
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak już znajdziesz troszkę czasu na hobby może chciałabyś dołączyć do grupy zapaleńców?
    Podobnie jak TY lepię z modeliny i od kilku lat prowadzę bloga.
    Niedawno wpadłam na pomysł utworzenia miejsca z wyzwaniami, ale tylko dla
    twórców pracujących z modeliną. Dlaczego powstał taki pomysł? Modelina daje
    tyle możliwości: ozdoby, przedmioty użytkowe, obrazy, rzeźby, biżuteria... w
    zasadzie nic nas nie ogranicza. Blogi wyzwaniowe, które znam nie dają twórcom
    tak szerokich możliwości prezentacji artystycznych dokonań... stąd pomysł :)
    Staram się sie rozpowszechnić tą informacje i odwiedzam wszystkich znanych mi
    twórców "modeliniarzy" zachęcając do udziału i wkładu własnego w rozwój Naszej
    społeczności.
    Mamy już pierwsze wyzwanie, zapraszam do udziału.
    modelinamojehobby.blogspot.co

    m

    OdpowiedzUsuń