sobota, 18 stycznia 2014

Dla najmłodszych

Dziś dosłownie na minutkę.

Kompecik myszki Minnie wykonany na zamówienie dla córki klientki.





I małe ogłoszenie dla osóbek, które lepią - dobrymi wieściami trzeba się dzielić -w Sklepiku Dla Was możecie kupić masę premo w bardzo okazyjnej cenie 6,50 za kostkę (dostępne są wszystkie kolory) -ja zamówiłam spory zapas ;), o tym, ze jest świetna i moim zdaniem lepsza niż fimo nie będę juz pisać, bo pisałam  w kilku wcześniejszych postach :).

Miłego dnia :)


18 komentarzy:

  1. Świetny zestawik :). Idealnie wyszła Ci Minnie :).
    Zapraszam do mnie na Candy ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw. Sama mogłabym nosić taki naszyjnik :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jedna z moich ulubionych postaci z dzieciństwa, super Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubiłam te bajki z myszkami :)

      Usuń
  4. Śliczności, wszystkie są takie szczegółowe i dopracowane <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Minnie jak żywa :D Myślę, że dziewczynka do której trafi zestaw będzie zachwycona! :) A jej koleżanki zazdrosne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna myszka, jak z oryginalnej bajki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobała :) -miłam stres przed ich zrobieniem, bo do tej pory podobne mi się nie zdarzyły :)

      Usuń
  7. Komplet wykonany perfekcyjnie. Mychy cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję :), no muszę się wprawiać bo kolejne już zamówione, ae już mnie świerzbi, żeby tylko zrobić coś niekomercyjnego-niestety z czasem krucho ;/.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniutkie :) świetnie zrobiłaś ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne :) Kiedy widzę takie prace żałuję, że znów nie mam 12 lat :)

    http://ayumi-jewelry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik jest śliczny, dopracowany w każdym szczególe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, takie staranne... dodaję Twój blog do obserwatorów ;)

    http://forevver-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń