czwartek, 5 grudnia 2013

Świątecznie?

Czyżby i do mnie dotarło, świąteczne szaleństwo?
Chyba nie, ale jako, że Marialisa musiała tak długo czekać na swoje zamówienie postanowiłam zrobić jej dwa dodatkowe magnesy z wizerunkami jej pupilek-tym razem w wersji bajkowo-mikołajowej :). Ptaszki bardzo proste więc nie ma się czym chwalić, ale dodałam co by tu pustką nie wiało :).



Udało mi się też zrobić zdjęcie w świetle słonecznym, więc mogę pokazać jak pięknie premo accents błyszczy (i nie o szaliczki mi chodzi :)).




Ja wracam opracowywać broszkę dla Marty -będzie tajemniczo -kocio, labradorytowo i leśnie-sama jestem ciekawa co z teo mixu wyjdzie :).

18 komentarzy:

  1. Świąteczne papugi oprócz tego, że pomysłowe to jeszcze śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki :). No zbyt zaawansowane technicznie nie są, ale pocieszne, więc stwierdziłam, że pokażę :)

      Usuń
  3. Fantastyczne dzieła spod zdolnych rączek;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze :) zwłaszcza zielona jest taka optymistyczna i dodaje koloru szarym dniom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się bardziej zielona podoba, ale z tych bajkowych, bo z tamtych wcześniejszych to znów szara :P

      Usuń
  5. Jak pięknie się błyszczą :) Zielona w słońcu wygląda cudownie. Taki miły świąteczny akcent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam nadzieję, że się jej spodobają :)

      Usuń
  6. Och, są prześliczne. Takie pocieszne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, super wyglądają ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie każdy Ci to mówi, ale są super-urocze :D

    Zapraszam w odwiedziny do mnie. :)
    Pozdrawiam, adzikowe pole...

    OdpowiedzUsuń
  9. ojjj ale słodziutkie :) piękne w tych czapeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie! :D

    Zapraszam do mnie na rozdanie! Do wygrania m.in. bon na zakupy w sklepie z półfabrykatami! :) Sprawdź tutaj > http://always-made.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne. Zapraszam do mnie http://blackberry-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń