niedziela, 22 grudnia 2013

Przedświąteczny misz masz :)

Witajcie Kochani!
Pomiędzy ubraniem jednej i drugiej choinki znalazłam chwilkę na napisanie posta :).
Mam do pokazania kilka prac, które powstały wcześniej, ale dopiero teraz mogę je Wam zaprezentować :).

Turkusowo-grafitowy wisiorek z labradorytem. Pokonałam swoją niechęć do millefiori i tym razem kwiaty na wisiorku powstały właśnie w tej technice. Całość wykonana z modeiny premo -te kolory i połysk poprostu nie pozwalają mi się od
niej uwolnić:).

Ostrzegam-bardzo dużo zdjęć :)



To jeden z mniejszych tego typu wisiorków jakie miaam okazję zrobić-ma około 2 cm, ale dokładnie nie podam, bo nie mierzyłam:).


Wisiorek w kompecie z kolczykami-wkrętkami :)


w świetle słonecznym.


A tutaj skromne koczyki z kwarcami różowymi-będzie również wisiorek, ale troszkę później  :)



I bardzo miła niespodzianka-moje papużki dotarły już do Włoch i Misa wysłała mi ich zdjęcia z "oryginałami". Cindy była zdecydowanie bardziej zainteresowana zdjęciami niż Cocca (zielona), która najchętniej od razu schrupała by swoje karykatury ;).
Czyż nie są świetne? (oczywiście oryginały:)). 
To cudowna pamiątka dla mnie :)
Radzę powiększyć zdjęcia.






Na koniec jedna mała choinka, skoro już ją ubrałam :).


Postaram się jeszcze wrzucić później coś świątecznego :)

Trzymajcie się :*


17 komentarzy:

  1. Wisiorek jest przepiękny, a papugi .... naprawdę niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :). No papugi bajka-niesamowicie piękne i mądre :) ale i wielka odpowiedzialność, bo bardzo długo żyją, radość też z pewnością duża z takiego przyjaciela :)

      Usuń
  2. Widzę że już jedna papużka ma wydłubane oczko :D piękne kolczyki ale wisiorek jest zabójczy, przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O oczko się nie martw :D nic mu się nie stało - zapewniam, choć taki mocny dziób z pewnością dał by mu radę :). Dziękuję :)

      Usuń
  3. Papugi - żywe jak i z masy, są przecudowne! Cud Natury i Twoich rąk. :D

    Pozdrawiam, adzikowe pole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy moje przecudowne to nie wiem, ale te prawdziwe z pewnością tak :) mam dostęp do dużej iości zdjęć i filmików z udziałem tych papug i normanie można oglądać i ogądać... są genialne :)

      Usuń
  4. Jakie one piękne! Wszystkie - papugi oryginały, papugi miniaturki, kolczyki, wisiorek... Sama nie wiem, skąd u ciebie tyle pomysłów na te wisiorki i kolczyki - niby wszystkie powstają podobnie, ale każdy ma swój wyjątkowy urok, można powiedzieć, że swój własny charakter. Cudne :D !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kolory,a a papuga w wersji mikołajowej rozłożyła mnie na łopatki:)
    Zdolniacho Ty moja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to wszystko cudowne, ale pierwsza praca naprawdę magiczna, te kolory... ach:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na punkcie tych kolorków zachorowałam :) ogólnie uwielbiam turkusy we wszelakich odmianach kolorystycznych :) dziękuję za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne!!! :)

    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Papugi obłędne! :) Ja nigdy takich nie zrobię, bo nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam 'szkodnika" :) moja nimfa zawsze mi się psoci podczas pracy ... http://manufakturanaskarpie.blogspot.com/2013/04/kulki-kulki-i-kulki.html gada, śpiewa, full serwis :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń