poniedziałek, 2 grudnia 2013

Papuzie magnesy

No poczucie czasu to ja mam.... nie powiem :D. To nic, że papuga miała być prawie miesiąc temu... ;) dobrze, że moi klienci są cierpliwi (Marta Twoja broszka jest w fazie początkowej, ale nie martw się postaram się sprężyć :)).

Oba magnesy wykonane są z Premo i Fimo, mają około 9-11 cm i szczerze mówiąc bułka z masłem to to wcale nie była mimo, że może tego nie widać :).




Tutaj znana Wam już szara po lekkim tuningu-dodałam jej jeszcze kilka piórek na głowie bo wydawała mi się jakaś taka pusta :).




I razem :)


18 komentarzy:

  1. Kolorowa jest przepiękna :). Wierzę, ze to nie była bułka z masłem bo przy takich szczegółach jest co robic ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne, robią wrażenie. Uwielbiam Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takie arcydzieła na pewno warto było poczekać ;) cudne te papużki

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieto masz dar od Boga. Prawdziwy talent. Wiem jak trudno jest oddać piękno natury w jakikolwiek sposób więc tym bardziej chylę czoła. Podziwiam. Czy robisz też koty ze zdjęcia? Bo po nowym roku bym chętnie zamówiła. To mój mail kontaktowy na który poproszę o odpowiedź - maria.kotlarz@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozwalasz system :D
    Te piórka, te kolory, te przejścia między nimi. Mistrzostwo świata! A i rozmiar robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej nie sądziłam, że moje papugi wzbudzą tyle pozytywnych emocji :) Strasznie Wam wszystkim dziękuję-to baaardzo miłe i daje powera i poczucie, że jest sens to robbić :). Ja już szczerze mówiąc patrzeć na nie nie mogłam :D i tak sie zastanawiałam czy dobrze zrobiłam, że wrzuciłam tego posta :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, musiały kosztować sporo pracy.... <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, pewnie wiele modeliny użyłaś do tych prac. Ta kolorowa papużka znacznie głośniej do mnie przemawia. Piękne są obie! Chętnie bym taką posiadała :) Brawo za wykonanie, ogromne gratulacje talentu ;)


    http://modelinowy-potworek.blogspot.com -wpadniesz i skomentujesz? Zostań na dłużej, będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). Faktycznie może się wydawać,m że użułam dużo modeliny, ale obie papugi są dość płaskie więc myślę, że tak mniejwięcej po niecałej kostce (56 gram) mają. Mogłam je zważyć po uieczeniu-nie pomyślałam :).

      Usuń
  9. Papugi piękne! Podziwiam za wytrwałość i cierpliwość Twoją. Oby więcej takich prac, pomimo, że są pracochłonne. :)

    Zapraszam w odwiedziny do mnie. :)
    Pozdrawiam, adzikowe pole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moze faktycznie jest troszkę więcej satysfakcji bo zrobieniu czegoś trudnieszego, ale nie raz w trakcie pracy mam ochotę wszystko zgnieść jak coś nie idzie po mojej myśli :).

      Usuń