czwartek, 7 listopada 2013

Żako :)

Dziwnie wracać na blog po tak długiej nieobecności.. dziwnie w tym sensie, że mi wstyd, że tak długo mnie tu nie było :(, ale ktoś tu jednak zagląda, bo widzę, że licznik nie stoi w miejscu co mnie niezmiernie cieszy :).

Przed totalnym zapomnieniem uchroniło mnie zamówienie Misy :). Misa jest właścicielką dwóch uroczych papug Cindy i Coco :)
Wypatrzywszy gdzieś w czeluściach internetu moją pierwszą papugę (możecie ją zobaczyć na pasku bocznym) napisała do mnie z pytaniem czy wykonałabym dla niej dwa magnesy z wizerunkami papug właśnie, jedną żako, a druga to amazonka niebieskoczelna -jak jej pupilki :). Zgodziłam się bo stwierdziłam, że czas się ogarnąć i zacząć w końcu coś lepić!, poza tym to fajne wyzwanie -przy okazji pomyślałam sobie co ciekawego jeszcze przyjdzie mi w życiu ulepić :)....
Efekt możecie zobaczyć poniżej-na pierwszy ogień poszła żako -dostałam wskazówki odnośnie tego w jakiej pozycji ma być ułożona. Wykonałam ją w całości z modeliny fimo, zajeło mi to ładnych parę godzin ;), ale ważne, że Misa jest zadowolona. Juro zaczynam lepić amazonkę (oczywiście ją też pokażę), bo po weekendzie papużki "polecą" do Włoch do nowej właścicielki :).

Magnesik dość spory bo ma około 8-9 cm.





Poza papugami mam "rozgrzebanych" kilka innych prac, które mam nadzieję niedługo uda mi się skończyć :).

Zapomniałabym się pochwalić, że mój motylek otrzymał wyróżnienie w candy wyzwaniowym Barwy Jesieni, za co bardzo dziękuję organizatorce i sklepowi Kamyczki, który jest fundatorem nagrody :)


A co się jeszcze działo :)? Wesele szwagra, wykańczająca choroba, 8 rocznica związku i z jasnej szatynki stałam się ciemną brunetą  -może kiedyś odważę się Wam pokazać jak wyglądam :).

Póki co trzymajcie się cieplutko -buziaki :*  

46 komentarzy:

  1. Świetna jest :) super oddałaś wygląd piórek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło, jestem naprawdę pod wrażeniem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę :) i dziękuję :)

      Usuń
  3. Ta papuga jest świetna! Powiedziałabym, że warto było czekać, ale tęskniło mi się za Twoimi pracami... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jaką mi przyjemność sprawiłaś :)-dla takich komentarzy warto prowadzić blog :)-dziękuję.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Masz przepiękne prace, w zasadzie każda zasługuje na nagrodę.Podziwiam Twój talent i pomysły, dobrze, że jesteś bo będzie można znów cieszyć oczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Basiu :). Takie komentarze dodają skrzydeł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojojoj, jak zwykle nie mogę się napatrzeć. Dobrze znów widzieć cię w internetach ;) Papużka - cudo. I gratuluję wyróżnienia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Was Kasiu wszystkich też dobrze widzieć :) brakowało mi bloga i Was oczywiście :).

      Usuń
    2. To ja też się przyłączę :) Ale się za Wami stęskniłam i tylko czasem z cicha podglądałam :)

      Usuń
  7. Żako jak żywa... Niesamowicie realistyczna :) Z niecierpliwością czekam na kolejne prace, a zwłaszcza na amazonkę, a prawdę mówiąc chciałabym zobaczyć jeszcze więcej ptaszków w Twoim wykonaniu bo są naprawdę doskonałe w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z pewnością jeszcze jedna papużka się pojawi, ale poza ptakamii będą też inne ciekawe stworzenia ;)-jedno jest już prawie skończone i nie mogę się doczekać żeby Wam je pokazać :). Pierwszeństwo mają jednak zamówienia więc jutro lub pojutrze pokażę kolejną papugę :).

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. :) ja się bałam, że się na blogu nie spodoba, bo nie jest to praca w której można by się wykazać estetyką czy ciekawymi kolorami, wręcz przeciwnie-nieraz trzeba zrobić coś bardziej "niechlujnie". Ten dziób np. mógł być gładki czarny-bez tych wszystkich białych śladów kolory bardziej żywe, ale wtedy była by mniej realna. No tak na ludzki rozum jak ktoś się zwierzętami nie interesuje to wchodząc tu mógłby pomyśleć, że nieźle upaćkana ta papuga ;). Jest duży kontrast w wykonaniu tej papugi a np wcześniejszego motyla-motyl równiutki itp. a papuga taka szara zwykła być może nie ciekawa dla większości osób :), ale lubię takie zamówienia, bo mogę się pokazać z innej strony i ulepić coś na co bym pewnie sama nie wpadła - choć kto wie -ostatnio oglądałam filmiki z żako Arturkiem na youtube i stwierdziłam że jest genialny - bardzo mądre ptaki:).

      Usuń
  9. Cudowna! I na zdjęciu wydaje się jak by była w rozmiarze 1:1 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :).Na taką 1:1 to obawiam się, że by mi z moich zapasów modeliny nie starczyło :D -jak skończę drugą to cyknę zdjęcie na ręce żeby było widać faktyczny rozmiar :). Ta ma 8-9 cm.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miłe słówka :)

    Papuga jest niesamowita! Te piórka, te detale, a oczko, a stópki! Wspaniale oddałaś kolory i "ułożenie" ptaka czyszczącego piórka. Trudno mi uwierzyć, że ma tylko 9 cm, myślałam, że jest znacznie większa, ilość detali mnie poraża!

    Tak na marginesie: w zoologicznym gdzie chodzę mieszka papuga żako o imieniu Julek. I jak mu od razu nie powie się "Cześć Julek!" to będzie gadał do momentu aż mu nie odpowiesz:"Cześć! Jestem Julek a ty?", "Cześć!", "Siema!" "Witaj!" Są to bardzo piękne i bardzo mądre ptaki :) I Julek w ten sam sposób czyści sobie piórka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za tyle miłych słówek :)
      No zgadza się-chyba jedne z najmądrzejszych i najszybciej uczących się papug :)- niestety u mnie w zoologu nie mam takich atrakcji :). Fascynują mnie od dawna i cieszę się, że mogłam ją ulepić :).
      Tylko albo aż 9 cm :)-przy następnej papudze zrobię i tej zdjęcie z miarką lub na ręce :).

      Usuń
  12. O matko jedyna.. myślałam, że to żywa papuga :))) Ale cudna! Odlotowa :)
    Witaj ponownie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s I gratuluję wyróżnienia! Zasłużone :)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie:)!!.
      Również witaj ponownie :D!

      Usuń
  13. Niesamowita papużka, zupełnie jak żywa, gratuluję talentu:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę jesteś niesamowicie utalentowana :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W odpowiedzi na Twój kometarz: nie chciałam zginąć w tłumie modeliniarek, więc zapisałam się do "normalnych", gdzie są różne techniki. Charms z amonitem jest do ekologicznej, a Medusa do fioletowej.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedziałam po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tworzysz piękną biżuterię. Wyróżnia się na tle innych blogów z biżuterią modelinową :)
    Każdy egzemplarz ma w sobie coś wyjątkowego, a papużka jest wręcz rozkoszna!
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję,
    www.allishop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo miło jest czytac takie słowa :)

      Usuń
  19. Papuga jest piękna, jak żywa :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna!!! Bardzo udana papuga :) A z czasem tak właśnie jest ze ...przeważnie go nie ma ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie -jedyna rzecz której kupić nie można a która jest tak potrzebna :).
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Papuga piękna.. jak prawdziwa.. :)! gratuluję wyróżnienia.. motylek przepiękny.. uwielbiam motyle..Twój jest naprawdę wyjątkowy!
    Życzę kolejnych szczęśliwych rocznic :)!
    Co do włosów to ja planuje z brunetki zmienić się na coś jaśniejszego..chociaż trochę..:)
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam również do mnie po wyróżnienie :)
    pozdrawiam,
    www.allishop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie ulepiłaś papużkę - piórka wyglądają jak prawdziwe, i cudne to oko z żywym spojrzeniem! Aż nie mogę się doczekać drugiej papużki! Zazdroszczę talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczna!Jak żywa. Cudne to zdjęcie z protoplastką.

    OdpowiedzUsuń
  25. A Wyróżnieniu się nie dziwię. Motylek taki dopracowany,dopieszczony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z motyka jestem odrobinkę dumna-co mi się rzadko zdarza jeśli chodzi o moje prace :) bardzo dziękuję za tyyyle miłych sów :)

      Usuń