poniedziałek, 2 września 2013

Usprawiedliwienie ;)

Jej ale długo mnie tu nie było, aż mi wstyd. Post troszkę usprawiedliwieniowy, bo pracuję od jakiegoś czasu i tym samym mam go mniej na rękodzieło :(. Bardzo mi z tym źle, gdy oglądam Wasze coraz to nowsze i piękniejsze prace :) -nie komentuję za bardzo bo na bloggera zaglądam dosłownie przelotem, ale mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście? Nie mam zamiaru rezygnować z blogowania a tym bardziej tworzenia -coś na pewno niedługo się pojawi:). Pamiętam również o Was i gromadzę już przydasie na kolejne rozdanie :). 

Chciałam się też pochwalić tym, że ważka otrzymała wyróżnienie w rozkręconych myślach z czego się bardzo cieszę :) .


Pozdawiam cieplutko :).

14 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięstwa - należało się.
    I czekam na kolejne posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwycięstwo w pełni zasłużone :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam :) fajnie, że ktoś jeszcze tu zagląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewe, gratuluje, jest przepiękna!! Mi tez brakuje czasu, doskonale Cie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia i przede wszystkim pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak-zabiera czas, ale dobrze, że jest :) dziękuję Aniu :)

      Usuń
  6. Gratuluję i pamiętamy, pamiętamy o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grupa wsparcia w akcji :D-fajnie, że jesteście :)

      Usuń
  7. Witam, w odpowiedzi na Twój komentarz - czuj się wolna w ustawianiu z moich misiów tła na pulpit, to dla mnie zaszczyt, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas,czas,za krótka doba....odwieczny Nasz problem.....

    OdpowiedzUsuń