piątek, 23 sierpnia 2013

Preciosa Ornela -neonkowa kolekcja

Dzisiejszy wpis to w sumie przypadek :)

Jak spora liczba blogerek i ja postanowiłam wypełnić formularz na stronie Preciosy o tutaj: 
http: //preciosa-ornela.com/beads-for-blogpost/beads-for-blogpost-request.php

Nie liczyłam na nic, bo na moim blogu koraliki pojawiają się bardzo sporadycznie-jako dodatek przy kolczykach czy w wisiorach, jednak byłam w błędzie, bo wczoraj przyszła do mnie paczuszka z Preciosy właśnie :).
Otrzymałam 2 rodzaje koralików (chyba Twins, ale się nie znam więc proszę o wyrozumiałość ewentualnie korektę :)) w kolorach z najnowszej neonkowej kolekcji -dostał mi się różowy i zielony.




Do koralików dołączony był również tutorial na brelok/kolczyki -jak dla mnie dość mało czytelny, bo nie pokazane było od podstaw jak zacząć a instrukcja-pewnie bardziej szczegółowa w języku czeskim niestety :). 



Jednak bez większego zastanawiania zaczełam szukać żyłki a potem w oparciu o zdjęcia próbowałam rozkminić jak to jest zaplecione :) -wyszło mi coś takiego (niech mnie ktoś oświeci, czy ja dostałam inne koraliki niż te z tutorialu, czy nieudolnie je zaplotłam, że wyszedł ciut inaczej i nie chodzi mi tu o kolor oczywiście?:)) :



Chcę tylko zaznaczyć, że z wyplataniem koralików nie miałam nigdy do czynienia, więc to mój pierwszy raz :). Bardzo, żałuję, że nie poszukałam wcześniej informacji na temat kończenia takich tworów, bo brelok przez moje nieudolne zakończenie stał się dość hmm... krzywy :)? Zajął mi gdzieś godzinkę-wiem, że dla dla dziewczyn, które się tym zajmują to pikuś i pewnie w 15 min bez problemu taki wyplatają:), ale ja się i tak cieszę, że wyszło jak wyszło.
Ogólnie stwierdzam, że zabawa z tymi koralikami jest niesamowicie przyjemna i relaksująca -aż nie chcę myśleć co by było, gdybym miała więcej kolorów :D.
Breloczek już dynda przy moich kluczach :).

Jednak dosyć tego rozpędzania- modelinki nie zdradzę :) a mówię Wam dostałam tak piękne kamienie, że aż boję się je oprawiać :).

Ściskam neonkowo kolorowo :)!

15 komentarzy:

  1. Sympatyczny prezencik :) I fajny efekt wyplatania - nie widać żadnych żyłek, supełków itp. Patrząc na zdjęcie można by pomyśleć, że to jednak modelinkowe dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widać, żyłek, bo zrobiłam zdjęcie na jasnym tle :D

      Usuń
  2. Super kolory :) Ja od nich dostałam neonowo żółte farfalle i nie wiem co z nich zrobić:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może poszukaj tutorialu jakiegoś :)-ja też w pierwszej chwili nie sądziłam, że cokolwiek z nich zrobię-jakoś nie moje kolory, mimo, że neony teraz modne :).

      Usuń
  3. wooow jaki kolor :) zdjęcie w poradniku jest tak małe że nie potrafię stwierdzić czy Twój wisiorek jest taki sam czy tylko podobny, ale efekt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w rzeczywistości jeszcze bardziej walą po oczach :D. Może jak klikniesz to będzie coś widać :)-mam wrażenie, że moje koraliki były trochę krzywe przez co nie dało się tak mocno uciągnąć żyłki -żeby były tak ciasno jak na kartce.
      Tak sobie myślę, że fajnie wyglądało by to w białym kolorze na choince :D.

      Usuń
  4. No, na choince byłoby super, ale na uszach też dadzą radę :) Super sprawa, nie widziałam tego wcześniej, zrobiłaś mi nimi smaka :D Niestety, wyplatanie z krzywych koralików nie jest już tak przyjemne, ale myślę, że te nie były najgorsze. Są śliczne i wyszło ci to naprawdę bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No polecam :) niektóre osoby dostały duuuużo koralików od nich :).

      Usuń
  5. Wyszło bardzo dobrze. Taka kolorowa wersja śnieżynki :)) Ale super :) Ja sama nigdy nic z superduo (tak chyba nazywają się te koraliki) nie robiłam, ale noszę się z takim zamiarem, więc ciekawe, co u mnie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo przyjemnie się z nimi pracuje, chociaż krzywości koralików czasem przeszkadzają :)

      Usuń
  6. no,no nawet,nawet ;)
    Zapraszam do mnie:
    truskaffka-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moje kolory, ale brelok wyszedł elegancko :).

    OdpowiedzUsuń