środa, 14 sierpnia 2013

Amulet na miłość...

Podobno kwarc różowy przyciąga miłość... :). Przygotowując ten post szukałam informacji na temat kwarcu różowego i sama się zdziwiłam jak wiele pozytywów można przypisać temu niepozornemu minerałowi: "Kwarc różowy służy pomocą w trudnych problemach sercowych. Jest znakomitym podarunkiem dla osób, których przyjaźń chcemy uzyskać lub umocnić. Pomocny przy bólach głowy, stawów i mięśni. Często stosowany jest również w walce ze stresem, bezsennością i szkodliwym promieniowaniem urządzeń elektrycznych. Neutralizuje również szkodliwe oddziaływanie żył wodnych. Kwarc różowy to kamień miłości i czułości. Uwrażliwia na piękno oraz zwiększa zdolność empatii"

O tym, ze przyciąga miłość wiedziałam :), dlatego ten wisior musiał być bardzo romantyczny-myślę, że taki właśnie jest. Znów wyszedł troszkę retro-to juz chyba jakieś moje odchylenie, ale zapewniam Was, że jakieś bardziej futurystyczne odważne kolorowe i geometryczne formy się również pojawią :).
Całość ma około 4 cm, sam kamień jest dość duży i ma nieregularny kształt, co bardzo mi się w nim podoba, sprawia wrażenie jak by był popękany, ale powierzchnia jest gładka co również mi się podoba.

Mam nadzieję, że ten amulet przyniesie nowej właścicielce tyle szczęścia w miłości ile ja nerwów i czasu jemu poświęciłam :D. 

Przekonałam się przy okazji jego tworzenia, że bardzo boję się koloru różowego- tak łatwo z jego udziałem o tani cukierkowy efekt. Obiecałam jednak pewnej osobie, że ten róż się pojawi - więc jest :). Starałam się jak mogłam wyważyć stosunek kolorów-i tak nie wiem, czy tego różu nie jest jednak zbyt dużo... Myślałam również, że całość będzie trochę jaśniejsza, ale ale jednak nutka dekadencji się wkradła :). Zaczynałam go conajmniej trzy razy i już szczerze mówiąc bardzo wątpiłam w to, że uda mi się go skończyć- trudno w to pewnie uwierzyć, ale zajął mi chyba najwięcej czasu ze wszystkich dotychczasowych tworów. 









Powstało sporo ścinek więc spożytkowałam je na zrobienie kaboszonów :)



32 komentarze:

  1. Prześliczny - taki delikatny! Wspaniała praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. coż mogę napisać: znowu się zachwyciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny i romantyczny - bardzo mi się podoba :) I jak zwykle troszeczkę się błyszczy. Moim zdaniem nie jest zbyt różowy - sama bardzo lubię takie delikatne kolorki :) A i kaboszony ładniutkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może troszkę przesadzam z tym błyszczeniem :)? Ja już po tylu godzinach pracy nie potrafiłam stwierdzić czy mi się podoba czy nie i właśnie bardzo mieszane miałam uczucia odnośnie tego różu-bo kamień różowy i bałam się, że to już będzie za dużo :).

      Usuń
    2. Błyszczenia nigdy za wiele :) No, może czasem, ale twoje jest umiarkowane i bardzo na miejscu ;)

      Usuń
  4. Cudny ten amulet :) moim zdaniem również tego różu wcale nie jest za wiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię :), każda jest dla mnie bardzo cenna :)

      Usuń
  5. Śliczny ten amulet, jak i inne Twoje prace :) Cóż za precyzja w palcach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Cudo! Cudo! Bardzo precyzyjna praca, chylę czoła. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. idealnie wygląda, jest taki subtelny, kobiecy i miłosny :D ahh <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak troszkę udało mi się wprowadzić ten romantyczny klimat :).Dziękuję Marlenko za miłe słowa :)

      Usuń
  8. Uroczy! Te kolory,cieniowanie.. naprawdę wyszedł pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wygląda. :D
    Z tego co tu pani napisała na temat kwarcu, mam wrażenie że muszę z niego zainwestować. ;)
    Pozdrawiam Zuaz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę jest przypisany do zodiakalnej wagi, ale myśle, że faktycznie każdej z nas kobiet taki "magiczny" kamień dobrze zrobi :).

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Amulet jest zjawiskowy!
    Brak słów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również brak słów jak czytam takie komentarze :)

      Usuń
  11. Przepiękny - niech niesie oceany miłości :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech tak będzie :D. Dzięki Maryś za miłe słowo-to już mały kroczek do szczęścia ;).

      Usuń
  12. Ten amulet jest przepiękny!! Te kolory mnie urzekły, idealne połączenie koloru różowego z szarym. Pięknie to wygląda. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjny, wspaniale sie przenikają te kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  14. Miłości mi nie brak,ale taki amulet na miłość to bym chciała mieć!!!!!!!! piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wierzę w jego magiczna moc, ale jest tak piękny, że nosiłabym go bez względu na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak mi się tu podoba, że muszę zostać na dłużej:-)

    OdpowiedzUsuń