wtorek, 30 lipca 2013

Wyniki candy !! :)

Jej -ja to zawsze wszystko robię na ostatnią chwilę :). Długo oczekiwane wyniki rozdania czas ogłosić !

Chciałabym podziękować Wszystkim za tak liczne zgłoszenia i ogrom komentarzy - dzięki Wam wiem, że blogowanie ma sens :) -mam nadzieję, że zostaniecie ze mną jeszcze troszkę :)?

Postanowiłam tym razem nie losować przez generator liczb losowych, ponieważ w trakcie zapisywania na candy Wasza numeracja się nieco zamieszała i gdybym przypisała nowe numerki mogły by być nieporozumienia -stąd też taki losowy generator loginów, żeby nie bylo wątpliwości  :).

Uwaga uwaga -zwyciężczynią rozdania jest:


Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt w sprawie ustalenia danych do wysyłki :).

Was Kochani zapraszam do uważnego śledzenia, bo już niebawem pojawi się kolejna zabawa z nagrodami i że tak powiem -kto pierwszy ten lepszy :), więc bądźcie czujni :).

Ostatnio troszkę zaniedbałam blog, ale kilka prac powstało- jutro postaram się coś pokazać. Upały dały mi się we znaki i rozleniwiły mnie totalnie :D.

Zapraszam również na facebooka, którego w końcu udało mi się założyć :).

23 komentarze:

  1. Och, jaka szkoda, żeby się nie udało :(
    Gratuluje Szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje - wspaniały prezent !!!

    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zwyciężczyni i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję i zapraszam w przyszłości na kolejne :).

      Usuń
  4. Ahh byłam całkiem blisko :D może następnym razem się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mały włos :) Dziękuję za zabawę i serdecznie gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci za zabawę :) Bede wyglądać kolejnej :)
    Gratuluję wylosowanej
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. To znaczy, ja nigdy jak widzę siebie w takich momentach to nie wierzę że to ja;) Więc czy to ja?;)
    Buziaki i cieszę się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje ! :>
    I dziękuje za zabawe :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaaardzo dziękuję za wspólną zabawę- żałuję, że nie mogę obdarować wszystkich :(.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyni cudnych nagród i zapraszam na Candy do mnie:) http://viola-misz-masz.blogspot.com/2013/07/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i zazdroszczę zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  12. ohh zazdrość mnie zżera:))) gratulacja dla Ani:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!
    Dziękuję za zabawę :-)
    Przy okazji zapraszam do siebie na candy!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/07/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję !I dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. również przyłączam się do gratulacji

    OdpowiedzUsuń