czwartek, 4 lipca 2013

Taki tam wisior...

Coś ostatnio nie czuję się najlepiej (chyba jakiś wirus),  dlatego też mało nowości, ale pomysłów mam bardo dużo więc myślę, że  nie długo uda mi się Was zaskoczyć :). Dziś wisior zrobiony jak sie później okazało dla mojej nauczycielki ze szkoły podstawowej -jej kiedy to było :). Ciekawe czy mnie jeszcze pamięta...?

Kolorki raczej stonowane bo takie zażyczyła sobie sąsiadka która właśnie ten wisior dla owej pani nauczycielki zamówiła- ma to być prezent, ciekawe czy się spodoba :).
W centrum masa perłowa o kakaowym odcieniu.
Piękne mieni się w słońcu-niestety nie do końca udało mi się to uchwycić na zdjęciu. Całość z krawatką ma około 5,5 cm.







Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :):  http://klementyna1.blogspot.com/2013/06/wakacyjne-candy.html

26 komentarzy:

  1. Kolejny prześliczny wisior :) Z niecierpliwością czekam na nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja sama nie mogę się doczekać aż zrobię coś nowego :)- zaraz się zabieram za to .

      Usuń
  2. Śliczny! Przez te pudrowe odcienie wydaje się być taki vintage ;)Zdrowiej prędko, bo jak wiadomo - lepienie w upały wymaga arcytrudnych wyczynów. Ja chwilowo odpuściłam i szyje laleczki (na urodzinki dla pewnych słodkich aniołków).
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatuszki celowo postarzyłam, żeby się nie odróżniały tak bardzo od reszty. Mam nadzieję, że laleczki pokażesz na blogu :).Lepienie w upały wymaga trochę więcej kombinowania bo modelina robi się bardziej miękka, ale i tak to lubię :).

      Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Ładny wisior! Szczegóły zachwycają, bardzo elegancki kształt. Życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Mam nadzieję, że obdarowanej też się spodoba. Bardzo lubę takie łezkowate kształty, aż chyba za bardzo bo zbyt często je robię-muszę coś nowego fajnego wymyślić :).
      Dziś już czuję się duużo lepiej.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Wyszło cudo! Tą masę perłową w centrum robisz z modeliny czy to raczej kamienie? ^^ Zdróweczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D. Masę perłową kupuję :) bardzo ładną mają w korallo, czasem też na allegro kupuję-nie mogę sie oprzeć bo ma dobrą cenę a tak pieknie się mieni w słońcu :) do tego tyle różnych kolorów do wyboru.

      Usuń
  5. genialny wisior... baaaardzo piękny zestaw kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) kolorki takie zachowawcze-neutralne brązy i srebro żeby wpadki nie było, że się nie spodobają, ale mam ochotę pokombinować coś z mocnymi kolorkami:).

      Usuń
  6. Jak zawsze wyszedł pięknie kolejny wisior :) A na zdjęciach ciężko uchwycić czasami kolorki, ale i tak wygląda pięknie. Zdrówka życzę i chęci do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo ciężko-zwłaszcza jak się je robi telefonem z 3,2 mpix :D na porządny aparat mnie nie stać ;)..może kiedyś.
      Chęci do pracy pomału wracają bo przeraża mnie to jak mało ostatnio zrobiłam :).

      Usuń
  7. Śliczny- świetna kolorystyka i kształt. Dużo uroku dodają mu też te małe kwiatuszki, lubię tego typu elementy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja równiez bardzo lubię kwiatuszki-dlatego tak ich u mnie dużo :) jak jedne mi się znudzą to staram się wymyślać jakieś inne.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Obejrzałam kilka Twoich prac i nie mogę wyjść z podziwu! Są tak pięknie zakomponowane i staranne. :)
    Pozazdrościć talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo miło się czyta takie wspaniałe komentarze :)-od razu się czuję dowartościowana i wiem, że jest jakiś sens w tym co robię -dziękuję :).

      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Zapraszam serdecznie do mnie po wyróżnienie!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/07/sowio-mi-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. żaden "taki tam" tylko przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prace! Bardzo z Ciebie zdolna osóbka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje wisiory są fantastyczne, bardzo się cieszę, że tu trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności tworzysz, ten wisior jest niesamowity i taki dopracowany. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym być tą obdarowaną! Piękny!

    OdpowiedzUsuń