wtorek, 9 lipca 2013

Dragonfly

Żeby Was nie zanudzić moimi "obrabianymi" wisiorami ...

Od pewnego czasu miałam ochotę zrobić jakieś stworzonko .
Tym razem padło na ważkę -są takie piękne (choć pewnie zwiewałabym daleko, gdybym żywą zobaczyła tej wielkości z bardzo bliska :)). 
Wiem, że to dość popularny motyw w biżuterii, jednak jakoś nie mogłam się oprzeć.
Moja ważka ma absolutnie abstrakcyjne skrzydła (entomolodzy nie byli by zachwyceni widząc to :) ) i mniej abstrakcyjny tułów-wzorowałam go troszkę na gatunku Aeshna affinis -z naciskiem na troszkę :).
Wiem na pewno, że to nie ostatnia ważka jaką zrobiłam -ogólnie owady to bardzo wdzięczny i rozległy temat do tworzenia.

Wykonana została w całości z masy FIMO - jest tak leciutka, że można zapomnieć, że ma się ją na szyi. Ślicznie błyszczy się w słońcu. Jeśli chodzi o wymiary to ma ona 6 cm szerokości oraz 5 cm długości.
Celowo zawiesiłam ukośnie, bo stwierdzilam, że tak jest bardziej oryginalnie :).





W słońcu wygląda mniej więcej tak:




Dziękuję za tyle miłych komentarzy ! 
Ściskam! :)

31 komentarzy:

  1. Jest po prostu nieziemska! Gratuluje talentu i czekam na więcej insektowej biżu :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D. Na pewno jakiś robalek jeszcze powstanie :).

      Usuń
  2. Jest świetna , głowa jak u prawdziwej :)
    ja tez lubię robalki i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się jak mogłam, ale i tak nie jestem z siebie na 100% zadowolona-zawsze mogło być lepiej :D.

      Usuń
  3. Wyszła przecudownie, nie mogę się napatrzeć! Dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja też mi się bardzo podobała :)!

      Usuń
  4. Cudna! A jak się przepięknie mieni :).

    OdpowiedzUsuń
  5. No cudna jest! :) Aż chce się wziąć do łapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję -słowa mojej mamy-kto ci będzie takie robale nosił :D?.

      Usuń
  6. Świetna jest! Bardzo mi się podoba i fajnie, że zrobiłaś coś innego :).
    Czekam na kolejne robaki :D. Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już chyba nie mam wyjścia z tymi owadami :D-ciągnie mnie też do miniaturek -zobaczymy co mi z tego słomianego zapału wyjdzie :).

      Usuń
    2. Skad ja to znam :P. Też mam dużo pomysłów, a jak siadam do lepienia to nic mie się nie chce :D.
      No i zastanawiam się czy nie spróbować lepić z modeliny, tylko nie wiem jak się do tego zabrać :D.

      Usuń
    3. No wydaje mi się, że z modeliną też sobie świetnie poradzisz :)

      Usuń
  7. Piękna, świetnie udało Ci się dobrać kolory - wygląda tak elegancko i lekko zarazem. Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju! Jaka ona cudna! A ten połysk nadaje ważce takiej bajkowości, magii... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna :) nawet pomimo tego, że to jednak robal

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna broszka! Zawieszenie na ukos to dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak własciwie to zawieszka do łańcuszka ;) ale szczerze mówiąc zastanawiałam się początkowo czy nie zrobić z niej broszki :)

      Usuń
  11. ah ważka jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudna *_*, a miąsz w pomarańczy robiony był z transparentnej FIMO :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przejrzałam cały nowy blog i uważam, że robisz naprawdę piękne prace :) Pokazujesz modelinę z zupełnie innej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję-taki właśnie jest mój cel :)

      Usuń
  14. Świetna! I bardzo dobrze, że wisi ukośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mozna oderwac od niej oczu - sprawia wrazenie trojwymiarowosci, pieknie sie mieni :) I mimo tych abstrakcyjnych skrzydel - wyglada jak prawdziwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Robisz bajeczne rzeczy, ale ta ważka jest po prostu genialna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wykonana, z dbałością o szczegóły. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też uwielbiam ważki! Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko! Matko, jaka PIĘKNA! Zachwycająca, cudowna, śliczna, jak żywa!

    OdpowiedzUsuń