środa, 31 lipca 2013

Dopadł mnie leń :)

Ostatnio moje "twórcze ja" jest bardo mało twórcze :D. Gdyby nie zamówienie Ani pewnie nie miałabym co pokazać :D.

Ani bardzo spodobała się jaszczurka na moim wisiorze,  zamarzyły jej się takie jaszczurki na wkręty- łatwo nie było, ale się udało :), nóżki mają na drucikowym szkielecie, aby całość była solidniejsza.
Poza jaszczurkami zamarzył się jej również kaboszon w stylu fajans włocławek -robienie go to czysta przyjemność :)-mam nadzieję, że będę mieć okazję pokazać Wam ten kaboszonik oprawiony przez nową właścicielkę ;).
Ostatnim punktem programu jest wisiorek-nietypowa granatowa rozgwiazda z czerwonymi kropeczkami :).





 










 Zdjęcie na ręce, żeby pokazać jakie są malusie :)






Tworzy się kolejny wisior-tym razem z kwarcem różowym :) -już niedługo się zaprezentuje :)

Pozdrawiam :*

31 komentarzy:

  1. Piękne. Kaboszonik mi się najbardziej podoba *-* Z niecierpliwością czekam na następny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super piękne :) Słodziaki z tych jaszczurów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he :) jest z nimi troszkę "zabawy":)

      Usuń
  3. Kaboszon jest cudny, delikatny i efektowny :) Jaszczurki są również przeurocze - malutkie słodziaki hihi. A leniem sie nie przejmuj - wena wróci :) Chyba ta słoneczna pogoda rozleniwia bo ja również mam jakiś twórczy zastój, a może po prostu lenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak-też myślę, że to pogoda jest powodem mojego lenia :D -dziś i wczoraj już ciut chłodniej było, ale się martwię, bo upały mają wrócić :D.

      Usuń
  4. Jaszczurki są niesamowite, takie malutkie a tyle szczegółów, jak żywe, no ja bym się tego nosić na sobie nie odważyła;)
    Włocławek extra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie gryzą :D, ale też nie do końca moj styl :D.

      Usuń
    2. Nie gryzą, ale pewnie każdy by mi je z uszu strząchał;)

      Usuń
  5. Rozgwiazda wygląda jak ceramiczna, super :)

    jak można stworzyć takie maleńkie jaszczureczki, są śliczniusie :)mi bardziej przypominają gekony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jedna się dopatrzyla gekonow-brawo :D! -z tym zamysłem lepiłam pierwszą -miał to być gekon właśnie a sokro te miały być jak tamta to to też gekonki -myślałam, że nikt nie zauważy podobieństwa więc napisałam jaszczurki :D.

      Usuń
  6. Kaboszon ma bardzo przyjemna kolorystykę, jaszczureczki maleńkie ( gdybyś przytwierdziła łapki jaszczurek w 2 miejscach to może szkielet byłby niepotrzebny), ale nie wiem jaka była idea pierwotna projektu. Bardzo ładny kolor tej rozgwiazdy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak bym się chyba bała bez użycia szkieletu-to na kolczyki wkrętki więc wydaje mi się, że taka konstrukcja będzie o wiele mocniejsza niż sama modelina :).

      Usuń
  7. Kaboszon jest taki piękny, że napatrzeć się mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kaboszon piękny. tez sie ostatnio bawie w takie rzeczy:)a jaszczurki wymiatają... ciekawa jestem ile czasu zajmuje Ci ich lepienie! sa swietne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Fakt-kaboszony kwiatowe lepi się bardzo przyjemnie-dzięki zamówieniu mogłam się o tym przekonać:). Co do jaszczurek to swoją pierwszą lepiłam bardzo długo, te poszy już szybciej, z tym, że właśnie z nóżkami było więcej pracy bo sobie te druciki wymyśliłam dla usztywnienia-ciężko mi dokładnie powiedzieć ile mi to zajeło bo oczywiście w międzyczasie robiłam milion innych rzeczy;), ale myślę, że około 4h z wypiekaniem.

      Usuń
  9. Fajne jaszczurki :).
    Takie maleństwa a jakie szczegóły i super wykonanie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest ten pierwszy wisiorek. Jest taka artystka, Angela, która czasem robi takie noski z kwiatuszkami w jednym rogu. Kiedys może zrobie misia z clayowym noskiem, z kwiatuszkiem, takiego bardziej folk, tylko musiałabym mieć wizję :) Wtedy może poprosiłabym Cię o ulepienie mi takiego noska?

    OdpowiedzUsuń
  11. O jakim lenistwie mówisz?
    Wykonałaś piękne, pracochłonne prace - są cudowne i dopracowane w każdym szczególe!
    Aby więcej takiego leniuchowania twórczego!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he :)-chodzi mi o to, że nie powstało nic co nie było zamówione-pomysłów mam bardzo wiele, ale jakoś czasu i ochoty brak :).

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Jaki piękny kaboszon :)
    i jaszczureczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jako właścicielka tych przepieknych tworów, jeszcze raz bardzo dziękuję :)
    Choc podsunęłam pomysł liczy się wykonanie a ono jest perfekcyjne!
    Pozdrawiam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń