czwartek, 20 czerwca 2013

Różności :)

Witajcie !

Znów tak długo mnie nie było :(. 
Ostatnio miałam dość ciężkie chwile-pobyt siostry w szpitalu i stres z tym związany skutecznie rozpraszały mnie przed zrobieniem czegokolwiek -dlatego taka długa cisza. Na całe szczęście już wszystko jest ok i można powiedzieć, że zabrałam się pełną parą za lepienie :) i blogowanie oczywiście-dlatego dziś duuużo zdjęć .

Zacznę może od tego, co przez ostatnich kilka dni zajeło mi zdecydowanie najwięcej czasu -chodzi mi o wisior przygotowany na wyzwanie tematyczne - Podróże: Tanzania Kreatywnego Kufra . 
Ile ja miałam planów-że czego to ja nie zrobię -chciałam zrobić aż 3 prace na to wyzwanie i co :)? i oczywiście nie zrobiłam :). Powstał tylko jeden wisior-w sumie to cud że on powstał bo zaczynałam go tyle razy i zmarnowałam tyle modeliny, że starczyło by jej na co najmniej kilka takich. Jest jednak mały plus- zrobiłam swoją pierwszą miniaturę jaszczurki :) -zajeło mi to w co ciężko uwierzyć prawie cały dzień, ale jestem zadowolona z efektu. Ogólnie wisior powstawał kilka dni bo robiłam go partiami z doskoku (samych kwiatów w różnych kształtach i kolorach zrobiłam chyba 30 i skończyło się jak widać na czerwieni do której nie byłam zbytnio przekonana-ale chyba pasuje :)).
Tym razem w centrum nie masa perłowa a piękny duży labradoryt. Bardzo się bałam, że moja oprawa sprawi, że kamień straci swój urok, jednak wydaje mi się, że oba elementy dopełniają się.
Zakochałam się w tych kamieniach!:).
Na początku chciałam go oprawić w srebro -chciałam żeby był uniwersalny do wszystkiego, jednak pewna mądra osoba powiedziała mi że lepiej żeby był unikatowy niż uniwersalny :).

Dość już tego gadania :).









  I jeszcze kika ulepków, których nie zdążyłam wcześniej pokazać :).











Na koniec kilka zdjęć z wyprawy nad Morskie Oko. Pogoda bardzo dopisała-było świetnie:). Jak widać w górach zalegają jeszcze resztki śniegu :). 






Pozdrawiam cieplutko! Lecę czytać Wasze wpisy i szykować obiecane rozdanie :).

19 komentarzy:

  1. Przepiękne są :) Jaszczurka jak żywa i rzeczywiście czerwone kwiaty pasują - dają świetny kontrast :) Ten ostatni szaro-różowy też jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Z tym ostatnim to w ogóle śmieszna sprawa-dwie osoby określiły go jako babciny :D ja sama jakoś nie jestem do niego przekonana:). Czasem tak mam, że cos w mojej głowie wygląda super, ale jak już to zrobie to stwierdzam, że jednak nie wyszło tak fajnie jak chciałam :).

      Usuń
  2. przepiekne, wszystkie mnie zachwycają!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez takie prace mam ochotę zacząć zabawę z modeliną!! Wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam :)! -świetna sprawa w sumie od masy solnej do modeliny już nie tak daleko ;).

      Usuń
  4. Jaszczurka jest przeurocza, zakochałam się !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy wisior ma Coś w sobie , mnie najbardziej przypadł do gustu ten w zieleni :)

    Morskie oko uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten cały w kwiatuszkach jest przepiękny! Każdy jest ładny, ale ten mi się najbardziej podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona pracami. Szczególnie podoba mi się kwiatowa kula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie trafiam na twój blog, dzięki komentarzowi ;) prześliczne prace. Tak więc zostaje stałym bywalcem i czytelnikiem Twojego bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniałam napisać, że ta jaszczureczka wyszła pięknie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, wisiorki są świetne i bardzo mi się podobają. Jestem pod wielkim wrażeniem. Ten pierwszy wisior jest świetny, dopracowany po każdy szczegół, a ta jaszczurka, brak mi słów. Wszystkie wisiory są świetne i zachwycają swoją niepowtarzalnością a także oryginalnością. Ja osobiście jestem fanką medalionu pokrytego w całości kwiatuszkami, bardzo mi się podoba :) Pozdrowionka!

    przesolone-inspiracje.blogspot.com - Zapraszam na bloga o masie solnej

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie cudowne, wręcz bajeczne! jestem szczerze zachwycona! a ta z jaszczurką że wyraże sie tak prosto ale "rządzi"! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, zawieszka z jaszczurką jest NIESAMOWITA **

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądam te malutkie cudeńka i nie mogę się napatrzyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ten konkursowy wisior - można się zakochać!

    OdpowiedzUsuń
  15. Małe dzieło sztuki, masz talent w paluszkach:)
    A ten różowy przesłodki, ja to jednak jestem zdziecinniała i takie słodkości niezmiennie mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Twoim paluszkom też niczego nie brakuje ;)-przeglądam właśnie Twój blog :). Ja też pomimo tego, że wiek nie ten w głębi duszy chyba nadal jestem dzieckiem :)

      Usuń