poniedziałek, 20 maja 2013

Zabawa effectem

Taia z bloga lawendowa kuźnia natchnęła mnie do małego eksperymentu z transparentnymi kolorami modeliny :).

Do swojego testu użyłam fimo w kolorze 306 czyli kwarcu błękitnego i zwykełgo białego. Do tej pory używałam już modeliny 306 nie raz, ale postanowiłam zrobić teraz coś co w dobitny sposób pokaże nam ten "effect' :).

Przyznam, że ja wielu kolorów modeliny do szczęścia nie potrzebuję :)-większość jestem w stanie uzyskać sama mieszając różne odcienie, nie mogę sobie jednak odmówić kolorów effect, bo ciężko było by je uzyskać samemu.

Postawiłam na coś prostego-czyli moje 9-płatkowe różyczki, które w różnych formach często pojawiały się na poprzednim blogu-bardzo lubię je robić bo są łatwe a zarazem efektowne:).

Jak już Taia wspomniała na swoim blogu dość ciężko się lepi z 2 bardzo podobnych do siebie kolorów-na tym zdjęciu trzeba się naprawdę dobrze przyjrzeć, żeby zobaczyć, że na płatkach są warstwy (zdjęcie tuż przed wypieczeniem).


Tutaj już po wypieczeniu-jak widać effect się pojawił :).




Zdjęcie zrobione pod światło-tutaj wyraźnie widać, jak bardzo transparentna robi się ta modelina po wypieczeniu.


Tak prezentuje się gotowy komplecik :).




Na sam koniec coś z cyklu "a miało być tak pięknie..." a wyszło jak wyszło :).
Nie jestem z nich zbytnio dumna, ale na swoje usprawiedliwienie mam koszmarne samopoczucie, które jak widzicie przełożyło się na brak weny twórczej :(.




Pozdrawiam :).

19 komentarzy:

  1. cudne te różyczki! a wisiory nie wiem o co chodzi bo mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie sama nie wiem dlaczego, może zbyt oklepane-znów podobne do poprzednich i chyba ciut ponure :). Jakoś tak czuję, że mogłam się bardziej postarać :).

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Cieszę się niezmiernie, że tak zainspirowałam :) Różyczki wyszły po prostu cudnie! Efekt przepiękny! A wisiorki bardzo mi się podobają - zwłaszcza ten fioletowy strasznie przypadł mi do gustu - jest naprawdę piękny! Ale wiem jak to jest... czasami też coś zrobię, co mi się samej za bardzo nie podoba...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że już mi chodzi po głowie kolejne połączenie transparętnej modeliny ze zwykłą :)-faktycznie Twój post poddał mi wiele pomysłów na jej wykorzystanie:).
      Co do wisiorów to tak jak powyżej napisałam, może chodzi o to, że znów są podobne do poprzednich, ale juz pomalutku wena wraca więc może coś nowego się w końcu pojawi ;).

      Usuń
  3. niesamowite są te różyczki i jeszcze w moich kolorach <3
    hehe powiem Ci, że odkąd wygrałam w Twoim rozdaniu komplet różyczek to się z nimi nie rozstaję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę :). Też lubię błękity, turkusy i wszelakie ich odcienie :). Myślę już o kolejnym candy-tym razem tutaj na bloggerze ;).

      Usuń
  4. Różyczki są przecudne. Wisiorki również są śliczne, zwłaszcza pierwszy- "moje" kolory ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie lubię takie kolorki-są bardzo twarzowe, dlatego chyba większości pasują :).

      Usuń
  5. Pierwszy komplet jest przecudowny! Bardzo podoba mi się to połączenie bieli i kwarcu :)
    A z wisiorów bardziej przypadł mi do gustu pierwszy - niebieski, ta masa perłowa ślicznie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)-mnie też się te kwarce bardzo podobają-szkoda wielka, że nie ma jeszcze innych kolorów. Na zdjęciu nawet tego za bardzo nie widać, ale niektóre pastylki z masy perłowej faktycznie aż "biją po oczach" w świetle słonecznym :D.

      Usuń
  6. Prześliczne są twoje prace! *-*
    A te różyczki *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie wiem, czemu ty się tak nie doceniasz. Kolory różyczek są prześliczne, a i same różyczki piękne. No a wisiorów z masą perłową jestem fanką od samego początku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już taka jestem :). A Ty co zrobiłaś z blogiem, że nie mogę wejść na niego ?

      Usuń
    2. Nic a nic, wszystko powinno być w porządku :)
      ale zaraz sprawdzę o co chodzi.

      Usuń
    3. Już wszystko gra-wyświetlało mi wcześniej , że blog został usunięty.

      Usuń
  8. Śliczne są Twoje prace, masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piekne wisiory. Wspaniale!!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne !
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do przejrzenia mojego bloga:
    http://pinku-art.blogspot.com/

    Pozdrawiam,Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. komplecik jest śliczny a wisiorki - zachwycam się nimi! :)

    OdpowiedzUsuń