czwartek, 2 maja 2013

Powitanie :)

Zupełnie nie wiem dlaczego tak długo zwlekałam z założeniem bloga tutaj. W końcu jednak jestem -jak widać nie taki blogger straszny..:). 
Chciałam Was serdecznie przywitać!!! :).  

Moje "królestwo" to masy plastyczne. Długo zastanawiałam się czy założenie bloga to dobry pomysł-zwłaszcza, że liczba blogów o tej tematyce dość szybko wzrasta, mam jednak nadzieję, że jestem w stanie zaproponować Wam nieco inne spojrzenie na modelinę :).

Nie cieszy mnie kopiowanie i odtwarzanie cudzych prac-o wiele więcej radości i satysfakcji sprawia wymyślenie czegoś od podstaw-czegoś swojego :).

Ciąglę poszukuje własnego stylu, jednak moje serce należy do wisiorów, o których dowiecie się w dalszej częsci posta.

Jestem takim jakby troszkę emigrantem- a dokładnie postanowiłam przenieść się tutaj z platformy pinger na której od jakiegoś czasu funkcjonuję jako: klementyna88.pinger.pl.
Na wyżej wymienionym blogu udało mi się otrzymać 2 wyróżnienia od Kreatywnego Kufra, pozwoliłam sobie więc umieścić je również tutaj-mam nadzieję, że administratorki nie będą miały nic przeciwko :).

Nie chcę się odcinać od tego, co było do tej pory, dlatego też chciałabym zaprezentować Wam kilka moich dotychczasowych prac. Zachęcam również do odwiedzenia starego bloga, gdzie możecie zobaczyć o wiele więcej :).





I to, co sprawia mi zdecydowanie najwięcej przyjemności, pozwala wpleść pierwiastek magii- czyli połączenie modeliny z wszelkiego rodzaju kamieniami,  kaboszonami, koralikami . . . 
Do tej pory głównie jako wspomniane wcześniej wisiory, ale możecie być pewni, że inne formy biżuteryjne w tej technice również się pojawią:).


Dziękuję wytrwałym za dotrwanie do końca postu-strasznie się rozpisałam:).
Będzie mi niezmiernie miło, jesli jeszcze kiedyś do mnie zaglądniecie :).

7 komentarzy:

  1. Witamy na bloggerze!
    Twoje prace Ewelinko są fantastyczne i na pewno skradną serca wielu osób :)
    Trzymam mocno kciuki i życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię tu widzieć :) Zapraszam w takim razie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne wytwory i śliczny blog :) pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej! Fajnie, że się przeniosłaś :) Blogger jest bardzo przyjemną platformą :) Czekam z niecierpliwością na nowe notki i nowe inspirujące prace! Modelina w Twoim wykonaniu to naprawdę majstersztyk!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace są przecudne. Już wcześniej część widziałam, ale fajnie, że się tu przeniosłaś :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widziałam jeszcze w blogowym świecie tak pięknych prac z masy plastycznej:) Cieszę się, że zdecydowałaś się założyć bloga. Będę tu stałym bywalcem hihi :)

    OdpowiedzUsuń