środa, 15 maja 2013

Malinowo-granatowy :)

W końcu udało mi się dodać jakiś wpis :).

Niestety zbyt wiele do pokazania nie mam :(, ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni.

Wisiorek w dosć żywych kolorach-malina, granat i srebro.
Wykonany oczywiście z modeliny FIMO oraz malinowej pastylki z masy perłowej.
Zastanawiałam się w sumie czy sobie go nie zostawić, bo pasuje mi do wielu ubrań :).
Wielkość razem z krawatką to niecałe 5 cm, bez krawatki około 3,5 cm.

Zdjęć kilka, bo chciałam pokazać jak zmieniają się kolory w zależności od światła.






Jak Wam się podoba :)?

4 komentarze:

  1. Jest fenomenalny! Wydobyłaś całe piękno i czar z tej malinowej masy perłowej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Bardzo podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję Wam bardzo :). Mnie też podoba się to połączenie kolorów:). Mam jeszcze kilka pastylek w tym kolorze i zastanawiam się czy by nie pokombinowwać z oprawieniem ich na kilka różnych sposobów.

    OdpowiedzUsuń