wtorek, 7 maja 2013

Figurki -ciąg dalszy :)

Jako, że temat komunijny bardzo na czasie-kolejna porcja komunijnych figurek.
Te pokazane dzisiaj już powędrowały w świat, ale na szczęście zdążyłam zrobić im zdjęcia (za ich jakość przepraszam, bo znów-jak to w moim przypadku bywa robione telefonem :( ).

Kolejny chłopiec w komeszce -tym razem blondyn z ciut innymi detalami :)  -nazwałam go roboczo olbrzym, bo jest około 2 cm wyższy, niż pozostałe :).





Zielonooki aniołek.



Oraz kolega z poprzedniego posta po lekkim tuningu wg wytycznych właścicielki-tym razem już z odpowiednią dedykacją :).


A tu już zapakowane-gotowe do drogi :).



Mam mieszane uczucia-z jednej strony cieszę się, że już nie muszę ich oglądać, a z drugiej czuję lekki żal, bo każdy z nich jest inny i trochę czasu im poświęciłam.


Na deser mała porcja wiosny zza okna :) - nie mogę oderwać oczu od tych mleczyków, uwielbiam taką wiosnę :).




Niedługo nowa biżuteria :)!!!

7 komentarzy:

  1. Zielonooki jest fantastyczny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te figurki :)
    Najbardziej urzekające są ich uśmiechnięte twarze- kiedy na nie patrzę, mam wrażenie, że śmieją się do mnie. Od razu człowiek robi się bardziej radosny :)
    Te listki na dedykacji chłopca z poprzedniego posta są rewelacyjnym pomysłem- bardzo ożywiły całość.
    Nad Twoimi pracami mogłabym zachwycać się godzinami. Takich umiejętności dopracowania detali można Ci tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej-dziękuję Kasiu za tyle komplementów.
      Co do detali to "i kto to mówi " :) te moje nie są zbyt skomplikowane w przeciwieństwie do Twoich maleństw :).

      Usuń
  3. ahh jesteś taka zdolna :) przepiękne, aż mi się czasy komunii przypomniały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł na upominki komunijne :)

    OdpowiedzUsuń