czwartek, 30 maja 2013

Feel the rainbow !

Witajcie :)!
Trochę mnie tu nie było ale już wracam do blogowego życia i mam nadzieję, że tak długie przerwy w pisaniu nie będą mi się często zdarzać :).

Tym razem coś, co jest zupełnym zaprzeczeniem mojego stanu ducha przez ostatnich kilka dni . Nie-nie jest to reklama skittlesów (choć bardzo je lubię :)).
Takie tęczowe różyczki zakwitły w mojej głowie już dawno-ale jak to ze mną bywa musiały troszkę poczekać na urzeczywistnienie :).

Wyszły dość odważnie-tak szczerze mówiąc to byłam troszkę w szoku, że zwykłe nie fluorescencyjne kolory po połączeniu mogą tak razić w oczy-jak to stwierdził mój brat- "są hipnotajzing" :)-czy tak jest oceńcie sami :).





A teraz z kolorystycznej skrajności w skrajność-czyli ponownie różyczki i ponownie zabawa transparentnymi odcieniami-tym razem pudrowy róż i perłowe półtransparentne FIMO. Efekt nie zadowala mnie tak jak w przypadku biało-turkusowych różyczek-ale jak to mówią człowiek się uczy na błędach :).




Pod słońce widać przezroczyste elementy :)



Obiecuję Was nie zanudzać różyczkami tak często-prędko się nie pojawią :).

Miłego dnia :).

13 komentarzy:

  1. W odpowiedz na Twój komentarz: Bardzo Ci dziękuję! Nie, nie mam zamiaru porzucać mojego sutaszu cernitowego! Po prostu szukam techniki, którą mogę robić wtedy, gdy mam godzinkę przed wyjściem do szkoły albo nie mogę zabrać całego ekwipunku na wakacje. Przy okazji fajnie czasem umieć też coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęczowe różyczki wyglądają przecudnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, takie różne. Mnie bardziej podobają się różowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajj, te przezroczystości są cudowne! Masz niesamowity talent, gratuluję i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych różach, boskie są! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te różowe, są takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny motyw tych kwiatów, a szczególnie pod światło z ta ich transparentnością :))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. ahh te różowe są nieskazitelnie śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudności :) Co prawda te w odcieniach różu są bardziej w moim stylu, ale tęczowe też mi się podobają. Kolory bardzo ładnie się łączą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam wszystkim za tak miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten pierwszy komplet rzeczywiście jest hipnotyzujący :) A drugi taki romantyczny! śliczności!!! :)

    OdpowiedzUsuń