piątek, 3 maja 2013

Chłopczyk

Ostatnimi czasy jak na złość ciągle dochodzą mi zamówienia na komunijne aniołki :). Nie żebym nie lubiła ich robić, ale zrobienie figurek stojących 3D takiej wielkości (12-13 cm) zajmuje mi strasznie dużo czasu, na tyle dużo, że na biżuterię go już nie wystarcza :(.
Niewiele mi jednak pracy zostało żeby odprawić aniołki w świat ;). Poświęcę im osobny post, albo nawet kilka, bo jest ich całkiem sporo.

Dziś coś co aniołkiem nie jest - na życzenie kuzynki Kasi komunijny chłopczyk z dedykacją :) (dedykacja  na zdjęciach jest przypadkowa-wsadziłam prowizorycznie taką, jaka była pod ręką-czyli ciocia Lucyna rządzi :)).

Historia powstania tego chłopca jest o tyle ciekawa, że jego buzia miała początkowo wylądować w koszu :). W ogóle miała to być buzia aniołka, ale przypaliła mi się na dziwny żółty kolor :(. Włożyłam ją więc do pudełka z różnymi odpadkami -w sumie nie wiem czemu jej nie wyżuciłam. Po około miesiącu zaglądnęłam do pudełka i o dziwo twarzyczka miała już normalny kolor -do teraz nie wiem jak to możliwe :). Postanowiłam ją wykorzystać i tak właśnie powstał widoczny na zdjęciach chłopczyk :).

Czasem jak na niego patrzę, to mam wrażenie, że on też na mnie patrzy i że za chwilę zacznie się ruszać - aż się boję :).





A tutaj "w terenie" czyli stygnie na parapecie tuż po wypieczeniu :)


Miłego dnia życzę- u mnie średnio miły, bo od rana pada i burze -tak, że majówka raczej w domu :(.

12 komentarzy:

  1. ale słodki :) pięknie to wykonałaś !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny chłopczyk, jak i pozostałe Twoje prace. Pogoda niestety nie dopisuje, ale to dobry pretekst by udać się w inny świat. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło-dziękuję :). Faktycznie taka pogoda ma również swoje plusy -byle jednak nie trwała zbyt długo ;).

      Usuń
  3. Czaderski jest i niesamowitą ma tą buźkę! :) Przypomina mi trochę tego młodego aktora z 6-tego zmysłu - Haley Joel Osment'a :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ty masz wyobraźnię :). Nie wpadłabym na to-aż z ciekawości porównałam i faktycznie jest ciut podobny :)-mój ma ciemniejsze włosy.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Hmm, rzeczywiście, spore podobieństwo :D
      Chłopczyk wyszedł przecudny, te oczka, uśmiech i w ogóle całość prezentuje się fantastycznie :)

      Usuń
    3. Dziękuję :)
      Kto by pomyślał, że mi celebryta wyjdzie :D i to całkiem przypadkiem :).

      Usuń
  4. cudnie Ci to wyszło..
    a nie ma komunijnej dziewczynki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynki robiłam, ale w formie aniołków :http://i.pinger.pl/pgr126/a142708e001fc588516aa0f1/4.jpg

      W kolorowych sukieneczkach bo akurat tak chciały klientki, ale z dziewczynką w komunijnej sukience też nie byłoby problemu :).

      Usuń